loading...
معرفی هتلهای ایران
چاپارگشت پارسه بازدید : 20 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

گروه هتل های پارس شامل شش هتل است که در شهرهای مهم کشور واقع شده اند. این هتل های مجلل در سطح هتل های زنجیره ای بین المللی هستند. مشهد، کیش، تبریز، آبادان، اهواز و کرمان شهرهایی هستند که برای احداث این هتل ها انتخاب شده اند.

 

گروه هتل های پارس در تبریز، مشهد و آبادان

هتل پارس ائل ‌گلی تبریز: این هتل از گروه هتل های پارس 17 طبقه دارد و به رستوران گردان مجهز است. واحدهای اقامتی این هتل شامل 20 اتاق یک خوابه، 139 اتاق دو خوابه و 20 سوئیت می شود. از امکانات این هتل سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، دو سالن وی آی پی و رستوران های یاقوت، زمرد و الماس هستند. کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته نیز از امکانات دیگر این هتل اند.

در هتل پارس ائل گلی تبریز سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و سالن بیلیارد از امکانات ورزشی و اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه‌های تجاری، کلینیک، کتابخانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و ویدئویی، گشت‌های داخل و خارج شهر و تاکسی سرویس نیز برای رفاه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده اند. فاصله این هتل از ایستگاه  قطار ۱۵ کیلومتر و تا فرودگاه نیز تنها ۲۰ کیلومتر است.

 

هتل پارس مشهد: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۲۲ اتاق دو نفره، ۱۶ اتاق دو نفره لوکس، ۲۷ سوئیت دو نفره دبل، ۱۵۶ سوئیت دو نفره تویین و ۶ سوئیت رویال دو خوابه مجلل است. سالن آمفی تئاتر مدرن، سالن آمفی تئاتر روباز، سالن چند منظوره، اتاق جلسات و ۲ سالن ضیافت نیز در این هتل برای جلسات مهم کاری و مهمانی ها آماده شده اند. آلاچیق و فضای سبز، رستوران لوتوس، رستوران سنتی، کافی شاپ و روم سرویس نیز با غذاهای سنتی و خوراکی های خوشمزه در خدمت مهمانان هستند.

از امکانات ورزشی گروه هتل های پارس در مشهد هم می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، اسپا، دو زمین تنیس، سالن بیلیارد، اسکواش، اتاق دارت، قایق ‌سواری و ماهی گیری در دریاچه اشاره کرد. اینترنت در تمامی فضاهای هتل، کافی نت، غرفه ‌های تجاری، بانک تجارت و تاکسی سرویس نیز از امکانات عمومی هتل به شمار  می روند.

فاصله هتل پارس مشهد تا حرم مطهر ۱۵ کیلومتر، تا پایانه اتوبوسرانی ۱۰ کیلومتر، تا ایستگاه  قطار  ۱۸ کیلومتر و تا فرودگاه نیز ۲۵ کیلومتر است.

هتل پارس کاروانسرای آبادان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 75 اتاق دو تخته، 9 اتاق سه تخته، 5 اتاق دو نفره دبل، یک سوئیت رویال و سه سوئیت معمولی است. سالن جلسات، سالن چند منظوره، رستوران های ارکیده و شقایق و فست فود کاروانسرا، سالن صبحانه شقایق، کافی شاپ و سفره خانه سنتی از امکانات دیگر هتل اند.

فاصله هتل پارس کاروانسرای آبادان تا ایستگاه قطار ۱۲ کیلومتر و تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی آن نیز شامل استخر روباز آقایان، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتسال، فضای پیاده روی و دوچرخه سواری، باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ آقایان و بانوان می شود.

گروه هتل های پارس در اهواز، کرمان و کیش

هتل پارس اهواز: این هتل از گروه هتل های پارس دارای 49 باب اتاق یک تخته، 17 اتاق دبل ویژه، 38 اتاق تویین ویژه، 20 اتاق سه تخته، 9 سوئیت و یک سوئیت دو خوابه است. همچنین مجهز به دو سالن چند منظوره، رستوران مرکزی کارون، رستوران چشم انداز، کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته است.

فاصله هتل پارس اهواز تا ایستگاه  قطار ۳ کیلومتر و تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر است. استخر روباز، اینترنت در تمامی فضاهای هتل، آرایشگاه و تاکسی سرویس هم از امکانات ورزشی و عمومی هتل به شمار می روند.

هتل پارس کرمان: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۱۶۴ اتاق دو تخته، 5 اتاق دو نفره پارس، یک سوئیت مخصوص عروس و داماد و ۲۴ سوئیت یک خوابه، سوئیت لوکس دو خوابه پارس و سوئیت لوکس یک خوابه آریا است. سالن ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن ارگ، سالن کنفرانس مشتاق، سالن‌های کنفرانس اندیشه ۱ و ۲، رستوران های ستاره و آینه و کافی شاپ کارمانیا و لابی و روم سرویس ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان در هتل هستند.

فاصله هتل پارس کرمان تا ایستگاه قطار و تا فرودگاه 7 کیلومتر است. امکانات ورزشی آن هم شامل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس می شود.

هتل شایان کیش: این هتل از گروه هتل های پارس دارای ۸۲ اتاق دو تخته رو به دریا و جزیره، ۲۸ اتاق سه تخته رو به دریا و جزیره، ۳۲ اتاق دوبلکس رو به دریا و جزیره، ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته، ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته، ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته، ۲ ویلای ساحلی دو خوابه، یک سوئیت معمولی، ۳ رویال سوئیت یک خوابه، ۴ رویال سوئیت دو خوابه و یک رویال سوئیت دوبلکس دو خوابه است.

فاصله هتل شایان کیش تا فرودگاه ۷ کیلومتر است. امکانات ورزشی و تفریحی آن هم شامل باشگاه بیلیارد، وایت بال، اسنوکر، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری و استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی می شود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 35 سه شنبه 15 تیر 1400 نظرات (0)

ارزان ترین هتل های کاشان

کاشان برای سفر کردن شهری بسیار شگفت انگیز است. اقامت در ارزان ترین هتل های کاشان برای آنها که سفری طولانی به این شهر زیبا در میان کویر دارند، بسیار به صرفه است. به خصوص کسانی که قصدشان از سفر به این شهر مسائل کاری است و باید روزهای متمادی در آن بمانند و خودشان قرار است هزینه اقامتشان را پرداخت کنند، ارزان بودن هتل بسیار مهم است.  

 

هتل های کاشان

کاشان شهری قدیمی و از شهرهای پربازدید کشور ما است. به همین علت هم تعداد هتل های کاشان کم نیستند. البته که کاشان به خانه های تاریخی و بوم گردی اش شهرت دارد، اما با توجه به تعدد هتل ها، می توان هر هتلی با هر قیمتی در آن پیدا کرد.

 

برخی از خانه های قدیمی با قدمت تاریخی صد ساله تغییر کاربری داده و به هتل هایی زیبا تبدیل شده اند. نمونه هتل هایی که از دل همین ساختمان های قدیمی متولد شده اند عبارت اند از: سرای عامری ها، آریانا، درب باغ کاشان، مهینستان راهب کاشان و هتل سنتی منوچهری.

 

شاید بتوان در میان آنها ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. هتل آریانا تنها هتل تاریخی مجهز به آب گرم در ایران است. این هتل ها از امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ برخوردارند. سرای عامری ها و هتل آریانا پارکینگ ندارند. هتل منوچهری نیز امکان ویژه ای مانند اجاره خودرو را برای مهمانان فراهم کرده است.

 

ارزان ترین هتل های کاشان

می توان با اندکی جست و جو ارزان ترین هتل های کاشان را یافت. یکی از مهم ترین دلیل ارزان بودن هتل ها کم بودن امکانات آنها است که این مسئله برای برخی از مسافران و گردشگران اهمیتی ندارد و تعریفشان از هتل صرفاً تختی است که بتوانند روی آن بخواند و شب را به صبح برسانند.

 

از این دست هتل ها می توان هتل های خانه نقلی کاشان، سرای سنتی میرزا، خانه دوست کاشان و هتل فانوس ویونا را نام برد. برخی از اقامتگاه های بوم گردی مانند خانه کمال الملک و کوشک آقا محمد نیز در این گروه جای می گیرند. این اقامتگاه ها بیشتر شبیه خانه هستند تا هتل. امکاناتی هم که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند شامل کافی شاپ، اینترنت و پارکینگ با ظرفیت محدود است. برخی از آنها خدماتشان ویژه تر از بقیه است. مثل هتل فانوس ویونا که علاوه بر رستوران ایرانی یک رستوران هندی با غذاهای تند و خوش طعم نیز دارد.

 

در میان هتل های تک ستاره نیز می توان ارزان ترین هتل های کاشان را دید. اقامت در هتل سیاح و هتل آپارتمان مریم در این شهر با امکاناتی نسبتاً خوب و قیمت مناسب بسیار به صرفه و اقتصادی هستند

 

هتل های قدیمی و سنتی مانند هتل احسان، خانه ادیب و هتل خورشید اردهال کاشان نیز قیمت های مناسبی دارند، البته کمی از هتل های قبلی که نام بردیم گران ترند. اقامتگاه سنتی سرای ملک و هتل سنتی خادمی نیز قیمت های اقتصادی را برای مهمانان در نظر گرفته اند و امکانات رفاهی نسبتاً خوبی دارند.

 

هتل احسان پارکینگ ندارد، اما دارای امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، موزه، گالری و امکانات دوچرخه سواری است و سالن نمایش فیلم و کارگاه سفال را نیز در خود جای داده است. تور کاشان گردی نیز از امکانات ویژه خانه ادیب است.

 

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند.

 

ارزان ترین هتل های کاشان مانند سرای ملک کاشان و هتل خادمی امکانات خاصی ندارند، اما اتاق های آنها مجهز و راحت است. از دیگر هتل هایی که دارای قیمت مناسبی هستند می توان به هتل امیرکبیر، کوثر، گلستان قمصر کاشان و هتل آپارتمان شیرین اشاره کرد. این هتل های نوساز نسبت به قیمت خود امکانات خوبی دارند. هتل های گلستان قمصر کاشان و امیرکبیر رستوران و پارکینگ و اینترنت دارند و هتل آپارتمان شیرین کافی شاپ و اینترنت و خدمات خانه داری و تور به مهمانان خود ارائه می دهند.

 

راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان

یکی از راه های پیدا کردن ارزان ترین هتل های کاشان این است که در زمان اوج شلوغی به این شهر سفر نکنید. شهری مثل کاشان که در مواقعی از سال مانند گلاب گیری خیل مسافران به سمت آنها سرازیر می شوند، هتل های بسیاری هم دارند. هتل ها و اقامتگاه ها در این فصول هم شلوغ و هم گران تر از مواقع دیگر هستند. اما در مواقع دیگر سال می توان هتل هایی با قیمت مناسب و کمتر پیدا کرد. همچنین، در زمان تعطیلات عید نه تنها در کاشان در هیچ یک از شهرهای ایران پیدا کردن هتل ارزان تقریباً غیر ممکن است.

 

هر چه تعداد ستاره های هتل کمتر باشد، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. هتل های چهار ستاره کاشان از دسته هتل های گران قیمت اند. هتل های سه ستاره و دو ستاره ارزان ترند. قیمت هتل با توجه به امکانات آن تعیین می شود. البته دور بودن از شهر نیز می تواند موجب شود که هتل قیمت کمتری داشته باشد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 64 دوشنبه 03 خرداد 1400 نظرات (0)

هتل اسپیناس بلوار در خیابان زیبای کشاورز

هتل اسپیناس بلوار در مرکز شهر تهران که سابق بر این با نام اسپیناس خلیج فارس شناخته می شد، در سال 1388 افتتاح شده است. هتلی پنج ستاره با 20 طبقه (16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی) و دارای 274 واحد اقامتی در بلوار زیبای کشاورز، که به جرئت می توان گفت زیباترین بلوار شهر تهران است، از مزایایی برخوردار است که در ادامه آورده شده است. برخی این هتل را اولین هتل پنج ستاره ایران بعد از انقلاب می دانند.

اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس بلوار

اتاق های هتل اسپیناس بلوار شامل اتاق های تک نفره، دو تخته و دو نفره است که اتاق های دو نفره دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره است. سوئیت های هتل نیز شامل سوئیت جونیور با حمام های مجهز به وان و خدمات بیزینس، سوئیت لاکچری با امکانات مجلل، سوئیت پرزیدنت با مبلمانی شیک و اتاق خواب های بزرگ و سوئیت اسپیناس در بلندترین طبقه ساختمان می شود.

مزایای اقامت در هتل اسپیناس بلوار

اقامت در هتل اسپیناس واقع در بلوار کشاورز در میان هتل های شهر تهران دارای مزایای بسیاری است. نزدیک بودن آن به بازار کامپیوتر، مسیر مخصوص دوچرخه سواری بلوار، مراکز خرید خیابان ولی عصر، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، کتاب فروشی های خیابان کریم خان و میدان انقلاب، پارک هنرمندان و پارک لاله اقامت در این هتل را برای مهمانان آن دلچسب تر کرده است.

امکانات هتل اسپیناس بلوار

در زمان رزرو هتل اسپیناس بلوار توجه داشته باشید که از چه امکاناتی برخوردار است و چه تسهیلاتی را برای مهمانانش در اتاق ها در نظر گرفته است. مهمانان می توانند در صورت تمایل از کافی نت، خدمات گردشگری، خدمات تبدیل ارز و خدمات بیدار باش بهره ببرند. سرو صبحانه و ناهار در اتاق هم برای مهمانان امکان پذیر شده است. ماهواره، شبکه پخش فیلم و اینترنت، میز کار، مینی بار، یخچال، سرویس چای و قهوه‌ی رایگان، اتاق قابل سیگار کشیدن، تهویه‌ مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند.

امکانات ورزشی و رفاهی هتل اسپیناس بلوار بسیار گسترده و شامل سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی و حمام ترکی می شود. فروشگاه و غرفه، قنادی، پارکینگ، خشکشویی، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولان و دستگاه خودپرداز از خدمات عمومی این هتل محسوب می شوند.

افرادی که به قصد سفر کاری به تهران می آیند می توانند از امکانات خوب و مناسب سالن های کنفرانس و اتاق مخصوص جلسات با ظرفیت 40 تا 55 نفر برای پیشبرد بهتر کارهایشان استفاده کنند. سالن ها نیز شامل سالن خلیج فارس با 50 میز گرد، سالن پاسارگاد ۲ با ظرفیت 100 تا 150 نفر و سالن لوشاتو با ظرفیت 90 تا 150 نفر هستند. سالن پاسارگاد هم تمام امکانات لازم برای برقراری یک مجلس عروسی شیک و مدرن با ظرفیت 500 را دارا است.

هتل اسپیناس بلوار دارای کافی شاپ، چایخانه سنتی و انواع رستوران های سنتی، فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای است که پذیرای مهمانان با هر ذائقه ای هستند. رستوران مدیترانه ‌ای در طبقه‌ دوم هتل واقع شده و تجربه خوردن صبحانه در این رستوران همراه با تماشای چشم انداز شهر بسیار فرح بخش است. در کافه آتریوم هتل با جوی صمیمی و دوستانه انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شوند. رستوران سنتی مانداک برای معماری و دکوراسیون داخلی خاصش شهرت یافته است. غذا خوردن در فضایی مزین با کاشی کاری ها و شیشه های رنگی الهام گرفته از شهر یزد، بی شک طعم غذاها را برای مهمانان لذت بخش تر خواهد کرد. 

درباره مجموعه آبی هتل اسپیناس بلوار

ممکن است وقتی از جلوی ساختمان هتل اسپیناس بلوار رد می شوید، باورش سخت باشد که این هتل در طبقه منفی چهار خودش یک مجموعه آبی برای مهمانان علاقه مند به ورزش های آبی تعبیه کرده است. این مجموعه از ساعت 8 تا 1 مخصوص خانم ها و از ساعت 3 تا 10 مخصوص آقایان است. مهمانان خارجی هتل می توانند به طور رایگان و مهمانان ایرانی ساکنان هتل می توانند با قیمت نیم بها از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

چند نکته درباره هتل اسپیناس بلوار که باید بدانید

* هتل اسپیناس بلوار در محدوده طرح ترافیک دائمی و طرح زوج و فرد تهران است و شاید بتوان این مسئله را یکی از معایب این هتل دانست که رفت و آمد را برای مهمانان کمی دشوار خواهد کرد. البته اختصاص تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته به مهمانان راه حل خوبی برای رفع این مشکل است.

* اگر دیدن چشم انداز بلوار کشاورز از پنجره اتاق برایتان مهم است، در زمان رزرو هتل اسپیناس بلوار دقت داشته باشید که پنجره برخی از اتاق ها رو به پاسیو هتل باز می شود.

چاپارگشت پارسه بازدید : 38 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بسیاری از گردشگران به خاطر معماری شهر یزد آن را برای سفر انتخاب می کنند. هتل صفائیه یزد نیز با معماری خاص و چشم نوازش می تواند برای این افراد گزینه خوبی برای اقامت باشد. هتلی پنج ستاره با امکاناتی مدرن است که سفر به یزد را بیش از همیشه خاطره انگیز خواهد کرد. این هتل جزء زنجیره هتل‌ های پارسیان است و آن را به عنوان بهترین هتل شهر یزد نیز می شناسند.

ساختمان های هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است. ساختمان جدید این هتل در سال 1386 مورد بهره برداری قرار گرفته است و دارای 3 طبقه است. این ساختمان دارای 196 واحد اقامتی است. اما ساختمان قدیمی و کهن که از سال 1335 مشغول پذیرایی از مهمانان و گردشگران است، در سال 1392 بازسازی شده است. این ساختمان را هتل باغ نیز می نامند که دارای 46 ویلا است و ساختاری سنتی و دلنشین دارد.

امکانات هتل صفائیه یزد

این هتل از هتل های پنج ستاره یزد است که در میان باغی بزرگ و سرسبز بنا شده که محیطی مناسب برای قدم زدن است. امکانات اتاق ها شامل اینترنت، روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون LCD، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، وسایل گرم کننده و سردکننده، صندوق امانات، بالکن، سشوار، چای ساز، مینی بار، میز آرایش، میز کار و یخچال می شود. برخی از اتاق ها هم دارای وان حمام هستند. اتاق ها با ظرفیت یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره چیدمان شده اند و دارای مساحت های متفاوت اند.

از امکانات هتل نیز می توان اینترنت در لابی، صبحانه بوفه، پارکینگ در هتل و در حوالی آن، آرایشگاه مردانه، آسانسور، تاکسی سرویس، امکانات بازی کودکان، آب گرم، خدمات پزشکی، خشکشویی، خودپرداز بانک، روزنامه رایگان، میز پینگ پنگ، سالن بدن سازی، نمازخانه و صندوق امانات در لابی را نام برد. امکاناتی که این هتل از آن بی بهره است عبارت اند از: استخر و سونا و جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و میز بیلیارد. البته شهر یزد آنقدر مکان های تماشایی دارد که اگر به این امکانات هم مجهز بود، مجالی برای استفاده از آنها فراهم نمی شد.

تحویل اتاق در هتل پارسیان صفائیه یزد ساعت 14 و تخلیه آن نیز در ساعت 12 انجام پذیر است. از قوانین خاص این هتل می توان به ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به اتاق های هتل اشاره کرد.

رستوران های هتل پارسیان صفائیه یزد

در رستوران های هتل صفائیه یزد نیز انواع فست فود و غذاهای سنتی شهر یزد سرو می شود و رستورانی با غذاهای هیجان انگیز ایتالیایی نیز در آن وجود دارد. رستوران چهار سوق که خدمات آن به شکل بوفه است، رستوران چوبی، کافی شاپ کلاه فرنگی با 70 نفر گنجایش و مناسب برای قرارهای دوستانه و کاری، کافی شاپ آب نما با 70 نفر گنجایش دارای فضایی تابستانی و دلپذیر و کافی شاپ آلما با فضای خاص شیشه ای در وسط باغ همگی به این هتل تعلق دارند. این مکان ها شما را برای داشتن دقایقی خوش بعد از خستگی دیدار از امکان تاریخی شهر به سوی خود دعوت می کنند تا بتوانید عکس های سفرتان را با بقیه به تماشا بنشینید.

امکانات ویژه هتل صفائیه یزد

داشتن اتاق ویژه معلولین از امکاناتی است که شاید هر هتلی از آن بهره مند نباشد. خیلی خردمندانه است که برای این قشر از جامعه نیز امکاناتی در هتل در نظر گرفته شده است.سالن جشن و مراسم عروسی، سالن همایش و اتاق جلسات در هتل برای افرادی تهیه شده است که هدفشان از مسافرت به شهر یزد مسائل کاری است. سالن چند منظوره نارین دارای 40 نفر ظرفیت است.

موقعیت مکانی هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد در منطقه ای خوش آب و هوا از شهر واقع شده است و همین مسئله موجب می شود که گردشگران بسیاری اقامت در آن را ترجیح دهند. برای رسیدن به اماکن دیدنی و تاریخی شهر یزد می توانید از خودرو استفاده کنید. برای رفتن به آتشکده زرتشتیان شهر یزد، آب انبار شش بادگیری یزد، مسجد امیر چخماق و موزه آب یزد تنها حدود 6 تا 7 کیلومتر فاصله است. 

مسجد جامع کبیر یزد و حمام خان یزد در حدود 8 کیلومتری هتل هستند و مدرسه ضیاییه یزد، نارین قلعه، باغ دولت آباد یزد و بقعه دوازده امام نیز در فاصله ای نزدیک به 9 تا 10 کیلومتری هتل قرار دارند. برای دسترسی به مراکز خرید ستاره و صدف می توان از خودرو استفاده کرد. برای آنها که عاشق خرید هستند این مسئله بسیار اهمیت دارد و می توانند در کمترین زمان برای آنها که در شهرشان چشم انتظار بازگشتشان هستند سوغاتی و صنایع دستی شهر یزد را تهیه کنند.

یکی از مهم ترین مزایای یک هتل دسترسی راحت آن به فرودگاه و راه آهن و ترمینال مسافربری است که هتل صفائیه یزد از این حسن برخوردار است. این هتل تا فرودگاه 14 کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن 6 کیلومتر و تا ترمینال اتوبوس ها 20 کیلومتر فاصله دارد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 57 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در میان هتل های بسیاری که در شهر همدان وجود دارد، هتل بوعلی همدان یکی از سرشناس ترین آنهاست. اقامت در هتل بخش مهمی از لذت سفر را بر عهده دارد. یک هتل خوب و با امکانات مناسب می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. در عوض، یک هتل با سرویس دهی نامناسب می تواند همه لذت سفرتان را از شما سلب کند.

 

درباره هتل بوعلی همدان

شهر همدان شهری تاریخی است. اگر می خواهید این قدمت را با جان و دل حس کنید، در هتل بوعلی همدان ساکن شوید. زیرا این هتل در سال 1332 مورد بهره برداری قرار گرفته و در سال 1394 بازسازی شده است. هتلی چهار ستاره با دو ساختمان مجزا و در دو طبقه با 36 اتاق و سوئیت و 110 تخت که بعد از دیدار از شهر همدان، آسایش شما را فراهم خواهد آورد.

این هتل یکی از هتل های زنجیره ای پارسیان است و با نام هتل پارسیان بوعلی نیز شناخته می شود. این هتل در میدان جهاد شهر همدان و در ابتدای خیابان بوعلی سینا واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است.

امکانات هتل بوعلی همدان

از امکانات خوب هتل بوعلی همدان می توان به داشتن لابی گرم با فضایی مهمان نواز اشاره کرد. هتل مجهز به سالن همایش، سالن کنفرانس و البته باغی است که ساختمان آن را در بر گرفته و برای دمی آساییدن بسیار دلپذیر است. دو رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی و کافی شاپ بر آسودگی مهمانان خواهند افزود. همه اتاق های هتل دارای اینترنت، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، پنجره، حوله، حمام، لوازم بهداشتی، تلفن و دمپایی هستند.

خوب است بدانید که سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، پارکینگ و نمازخانه و خشکشویی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از این هتل با رنگ و بوی شهر تاریخی همدان نباید انتظار داشته باشید که به استخر و سونا و جکوزی، سالن ورزشی و میز بیلیارد و دستگاه های بدنسازی، فروشگاه و ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه، صرافی، کافی نت، آتلیه و اتاق سیگار مجهز باشد.

 

فاصله هتل پارسیان بوعلی از اماکن تاریخی همدان

هتل پارسیان بوعلی با توجه به قدمتش در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی شهر قرار دارد و همین مسئله موجب کاهش هزینه های رفت و آمد در شهر خواهد شد. فاصله هتل تا آرامگاه باباطاهر عریان تنها حدود 10 دقیقه با خودرو است. تا آرامگاه بوعلی سینا نیز 3 دقیقه با خودرو است و البته قدم زنان در عرض 10 دقیقه به آنجا خواهید رسید.

برای رفتن به گنبد علویان، بقعه زیبای استرو مردخای، باغ موزه نظری و موزه حمام قلعه نیز حدود 6 دقیقه با خودرو زمان لازم است. برای دیدار از شیر سنگی هم می توانید با پای پیاده اقدام کنید و یا 5 دقیقه ای با خودرو خودتان را به آنجا برسانید. زمان رسیدن به مسجد جامع همدان و تپه هگمتانه هم 8 دقیقه با خودرو تخمین زده شده است. تا برج قربان هم تنها 13 دقیقه پیاده روی کافی است.

مکان هایی که از ترک هتل بوعلی همدان تا رسیدن به آنها زمان بیشتری را باید صرف کنید، غار علی صدر، کتیبه و آبشار گنج نامه و آرامگاه حیقوق نبی هستند. اگر قصد اسکی در پیست زیبا و معروف تاریک دره را در زمستان دارید، باید با خودرو حدود نیم ساعت تا آنجا برانید.

رستوران نعل اشکنه و رستوران دلتا یا فست فود کلیز مکان های مناسبی برای صرف غذا هستند. مراکز خرید در دسترس هتل مجتمع تجاری سعیدیه، مجتمع تجاری داریوش، مرکز خرید میلاد و مرکز خرید آریان اند.

یکی از مسائلی که در انتخاب هتل بسیار تأثیرگذار است، فاصله آن تا فرودگاه و پایانه مسافربری است. این هتل خوشبختانه تا پایانه مسافربری با خودرو تنها 12 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر همدان 15 دقیقه به زمان نیاز دارد. به این ترتیب با اقامت در این هتل در زمان بسیار صرفه جویی خواهد شد.

قوانین کنسلی هتل بوعلی همدان

تحویل اتاق در هتل بوعلی همدان در ساعت 2 صورت می گیرد و تخلیه آن نیز در ساعت ۱۲ انجام می شود. اگر اعلام کنسلی بین 3 تا 7 روز باشد، جریمه قابل پرداخت 10 درصد از مبلغ یک شب اتاق هایی است که رزرو شده اند. جریمه اعلام کنسلی بین 11 تا 2 روز نیز 15 درصد از مبلغ یک شب اتاق هایی است که رزرو آنها انجام شده است.

در صورتی که اعلام کنسلی بین 6  تا 10 روز و همچنین بین 3 تا 5 روز باشد، مبلغ جریمه به ترتیب 25 درصد و 50 درصد از هزینه یک شب اتاق های رزروی خواهد بود. بدترین حالت آن هم اعلام کنسلی کمتر از 48 ساعت است که جریمه پرداختی 80 درصد مبلغ است. اطمینان داشته باشید که این هتل اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و خاطره آن تا مدت ها کام شما را شیرین خواهد کرد.

چاپارگشت پارسه بازدید : 59 جمعه 24 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شهر یزد با معماری دل انگیزش در تمام اذهان حک شده است. ساختمان هتل داد یزد سنتی است و بوی کاهگل از آن به مشام می رسد. سکونت در اتاق های این هتل حال و هوایی عجیب دارد؛ هم زمان که با نمای زیبا و اصیل ساختمان سلفی می گیرید با استفاده از اینترنت هتل آن را استوری می کنید.  

مشخصات هتل داد یزد

چهار ستاره بر شانه هتل داد یزد می درخشد. این هتل بسیار قدیمی است و از سال 1307 برای حمل و نقل کالا بنا شده است. در سال 1386 این هتل با حفظ معماری زیبایش بازسازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمانی با معماری تاریخی و دیوارها و قوس های آجری و کاهگلی که یاد و خاطره گذشته ها را در خود حفظ کرده است.

هتل داد یزد 88 اتاق دارد. دکوراسیون اتاق ها به سبک و سیاق گذشته ها است. ساختمان دو طبقه هتل در محوطه ای بسیار زیبا واقع شده است. اتاق ها در اطراف هستند با حیاطی بزرگ در وسط که می توان اوقات خوشی را در آن سپری کرد. شاید باورش سخت باشد که اتاق های طبقه منهای یک دارای حیاطی هستند که به حیاط مرکزی وصل می شود و برای تماشای آسمان پرستاره محیطی بسیار عالی را فراهم آورده است.

 

انواع اتاق های هتل داد

همان طور که گفتیم هتل داد یزد هتلی باقی مانده از گذشته های نسبتاً دور است. انواع اتاق ها و سوئیت ها در آن تعبیه شده است. اتاق های این هتل عبارت اند از: اتاق دو تخته دبل رو به حیاط، اتاق سه تخته، اتاق یک تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت رویال یک خوابه چهار نفره، اتاق دو تخته دبل اندرونی، اتاق دو تخته توئین رو به حیاط، اتاق سه تخته، اتاق پنج تخته، اتاق سه تخت سینگل و اتاق یک تخته استاندارد. اتاق ها راهرو در راهرو هستند که بعضی پنجره رو به حیاط و برخی دیگر پنجره رو به راهرو دارند. اقامت در همه اتاق ها لذت بخش است، حتی آنها که پنجره رو به حیاط ندارند.

سوئیت رویال واقع در حیاط اندرونی به مساحت 35 متر مربع پذیرای دو مهمان است. سوئیت های این هتل دارای یک اتاق خواب و یک سالن نشیمن مبله و آشپزخانه با امکان گرم کردن غذا، یک تختخواب دو نفره و دو کاناپه تختخواب شو و یک سرویس بهداشتی هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها فرنگی است و برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی باید به لابی مراجعه شود.

رنگ های به کار رفته در وسایل اتاق هتل داد یزد بسیار دل انگیز و چشم نواز هستند و بعد از بازدیدهای طولانی از شهر می توانند بسیار آرامش بخش باشند.

امکانات هتل داد یزد

هتل داد یزد به چند رستوران و کافی شاپ مجهز است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی در آنها سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به پاركينگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، سالن چند منظوره، استخر، سونا خشک، جكوزی، حوضچه آب، کافی نت، اینترنت در اتاق ها و لابی، تلویزیون ال سی دی، روم سرويس، خشکشویی، خدمات تور، فكس، اتاق چمدان، اتاق وی آی پی، خدمات تهيه بليت، فتوكپي، تلفن، دراور، مبلمان، كمد لباس، يخچال، ميني بار، سشوار، حمام، حوله، دمپایی، چیلر و آژانس مسافرتي اشاره کرد. با توجه به قدیمی بودن این هتل، امکاناتی فراتر از تصور مهمانان برایشان در نظر گرفته شده است.  

 

موقعیت مکانی هتل داد

هتل داد در بافت قدیمی شهر یزد قرار دارد و همین امر موجب شده است تا اماکن تاریخی شهر نزدیک و در دسترس مهمانان باشند. رفت و آمد به آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری، مسجد جامع یزد، حمام خان یزد، مدرسه ضیائیه یا زندان اسکندر، نارین قلعه یزد یا نارنج قلعه، باغ دولت آباد یزد، بقعه دوازده امام، مسجد امیر چخماق، موزه آب و بازار خان یزد با ماشین و پای پیاده امکان پذیر است. شهر یزد اماکن دیدنی بسیار زیادی دارد و خیلی مزیت بزرگی است که بتوان در کمترین زمان و با برنامه ریزی دقیق از همه آنها در یک سفر دیدن کرد. دور بودن هتل ممکن است امکان دیدار از همه آنها را از شما بگیرد.

خوشبختانه برای رسیدن به راه آهن تنها 8 دقیقه با خودرو، تا پایانه مسافربری 17 دقیقه با خودرو و تا فرودگاه نیز 16 دقیقه با خودرو زمان نیاز است و همین امر موجب می شود که مهمانان مشکلات کمتری در جا به جایی داشته باشند. برای خرید نیز می توانند از مجتمع تجاری ستاره و مجتمع تجاری صدف استفاده کنند.

 

هتل داد یزد دوستدار محیط زیست

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل داد یزد این است که به عنوان برترین سازه مدرن از نظر مصرف انرژی خورشیدی شناخته می شود. این هتل در به کار گیری انرژی های پاک پیشرو است و با استفاده از انرژی خورشیدی توانسته است سالانه 40000 کیلو وات ساعت برق تولید کند که به کاهش تولید 25 تن گاز دی اکسید کرن در سال منجر شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 682